Avatar billede emilen Nybegynder
21. april 2007 - 11:24 Der er 1 kommentar

Liste / Database med Laptop AC Adaptere

Har set på nettet at div. Net butikker kan sige hvad ac adapter man skal bruge til sin bærbar ud fra:

Mærke
produkt nr.
amp / Volt
Stik dimension

Går ud fra at de ved det ud fra en database af en slags, og tvivler på at de alle har siddet og indtastet hver enkelt strømforsyning computer mærke og model.
Nogen der ved hvor man finder de databaser?
Avatar billede leif Seniormester
21. april 2007 - 11:29 #1
Hvorfor tvivler du på det ? Der er mange ting man kan hente men ikke alt !