Avatar billede Rune Sommer Mester
20. april 2007 - 23:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

gammeldags visning af faneblade

Jeg har opgraderet min Firefox til nyeste version. Hvilket jo er godt. Der er blot en ændring i udseendet jeg ikke bryder mig om.

Førhen kunne jeg have 17 faneblade åbne på samme tid og her var alle faneblade vist i skærmbilledet. Godtnok trykket en pæn del sammen, så det kun var ikonet der kunne ses.
Nu kan jeg cirka se 10 faneblade af gangen - hvorefter der dukker en pil op i højre og venstre side som jeg skal scrolle på for at komme til at se de faneblade der ligger uden for skærmens vidde.

Kan det lade sig gøre, at benytte det gamle faneblad-system med den nye version af Firefox? Og hvordan??
Avatar billede amews_aj Nybegynder
21. april 2007 - 00:02 #1
I adressefeltet skriv: about:config
på den side har du en lang liste med indstillinger, som du kan søge i ved at indtaste dele af navnet på den indstilling du vil finde i tekstfeltet øverst.

Find browser.tabs.tabMinWidth
Dobbeltklik, og sæt værdien til 0
Genstart firefox

Problem løst.. ? :)
Avatar billede Rune Sommer Mester
21. april 2007 - 00:44 #2
Problem løst.

Nu kan jeg have væsentligt flere faneblade pr. skærmbillede. Dog går den over i begrænset tab-mode (pil til højre og venstre) ved ca. 25+ åbne faneblade.