Avatar billede anan Nybegynder
19. april 2007 - 16:15 Der er 5 kommentarer

antal ulæste gæstebogs beskeder

hej allesammen :) igen igen.
nogen af jer der kender en side eller som vil tage tid til at hjælpe mig med at lave en funktion der viser ulæste beskeder for hver enkelte bruger? :) altså det skal være sådan så når man logger ind at der står (2) <-- 2 ulæste beskeder siden sidste log ind :)
Avatar billede showsource Seniormester
19. april 2007 - 18:21 #1
I tabellen, skal du ha' et felt, "laest", der som standard er 1
Når brugeren læser beskeden, sættes feltet til 0

Så kan du hente antal rows hvor feltet = 1 og brugernavn = bruger
Avatar billede anan Nybegynder
20. april 2007 - 13:40 #2
har du noget kode? :s
Avatar billede anan Nybegynder
05. maj 2007 - 23:33 #3
fandt ud af det selv :p
svar?
Avatar billede showsource Seniormester
06. maj 2007 - 06:33 #4
Godt du fandt ud af det! :O)
Og ingen point, ellers tak. ( Du fandt jo også selv ud af det )
Avatar billede anan Nybegynder
13. maj 2007 - 17:10 #5
når okay, tak :D