Avatar billede cvl Nybegynder
19. april 2007 - 10:24 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan ændre man det nummer som en kilde får i kildestyring

Jeg sidder og prøver at få Kildestyring til at virke i Word 2007, jeg har fået indtastet kilderne, men så vil jeg gerne ændre det numer som den enkelte kilde får når jeg indsætter et citat. Jeg vil gerne bytte om på to kilder f.eks. Men når der er lavet en kilde henvisning i teksten så kan jeg ikke gøre det eller hvad ??? Jeg bruger typografi: ISO 690 kan man selv ændre sådan en ???

Et andet problem som jeg gerne vil have er når jeg indsætter en kildehenvisning vha Citat indsættes den som f.eks. (1) jeg vil gerne ændre dette til /1/ kan man det

Nå det var mange ting på en gang, jeg håber der er nogle som kan hjælpe
Avatar billede cvl Nybegynder
20. april 2007 - 14:29 #1
Jeg har fundet ud af at Word selv styre de numre som bliver tildelt, alt efter hvornår man indsætter et citat i teksten. Så er der stadigvæk de andre spørgsmål, som jeg ikke har fundet ud af.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
21. april 2007 - 19:44 #2
Du kan kun vælge mellem de forskellige "citat-typografier", som der findes - du kan ikke ændre dem. Det er "citat-typografien", der bestemmer dit format - ergo kan du ikke ændre det til /1/.
Avatar billede cvl Nybegynder
21. april 2007 - 20:00 #3
Okay men kan man så selv oprette en "citat-typografi" eller hvad med det ???
Avatar billede word-hajen Nybegynder
21. april 2007 - 20:18 #4
Nej, du kan ikke oprette en citat-typografi - kun vælge mellem de eksisterende.
Avatar billede cvl Nybegynder
21. april 2007 - 22:33 #5
Okay jamen så kan du jo få 40 pionts hvis du sender mig et svar
Avatar billede word-hajen Nybegynder
21. april 2007 - 23:05 #6
Svar :-)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
22. april 2007 - 18:27 #7
Synes måske, at det er en smule sjov måde at uddele point på.
Avatar billede cvl Nybegynder
23. april 2007 - 09:12 #8
Der var 3 problemer og jeg havde selv fundet ud af den ene og så er der to tilbage, så må det da være rimeligt at give 2/3 af points til de to sidste spørgsmål ik.
Avatar billede tcp3 Nybegynder
28. februar 2011 - 18:07 #9
chicago style i 2011 versionen fortæller ikke hvilket blad mit citat er udgivet i.
Er der en typografi der gør det?
Ingen af de typografier jeg har gør det, kan jeg oprette min egen i den nyeste office for mac? (2011)