Avatar billede damien__ Nybegynder
31. maj 2001 - 08:58 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Target=\"?\"

\"_blank\" åbner i nyt vindue
\"_top\" ligger sig på toppen af nuværende side
\"_self\" gør hvilket?
\"_parent\" gør hvilket?
Avatar billede tommyf Nybegynder
31. maj 2001 - 09:01 #1
\"_self\" åbner den i samme vindue.
Avatar billede rolfi Nybegynder
31. maj 2001 - 09:04 #2
\"_self\" i samme FRAME, \"_parent\" et niveau oppe i frame-strukturen (frames kan jo nestes).
Avatar billede top Nybegynder
31. maj 2001 - 09:05 #3
\"_parent\" Indlæser linket i forældredokumentet til det aktuelle dokument (hvis du allerede har flere vinduer åbne)
Avatar billede top Nybegynder
31. maj 2001 - 09:07 #4
fra www.html.dk kommer følgende:

target=\"[frame-target]\"
Specificerer navnet på den frame, hvori dokumentet skal åbnes.
Nedenstående navne er reserverede, og har følgende betydning:
_blank
Dokumentet åbnes i et nyt, unavngivet vindue.
_self
Dokumentet skal åbne i det vindue, hvor linket til dokumentet er placereret.
_parent
Dokumentet skal åbnes i det umiddelbare <frameset> for den aktuelle <frame>. Værdien svarer til _self, hvis den aktuelle <frame> ikke har nogen parent.
_top
Dokumentet skal åbnes i et fuldt og helt vindue, således at et eksisterende <frameset> opløses. Værdien svarer til _self, hvis den aktuelle <frame> ikke har nogen parent.