Avatar billede jpveis Nybegynder
17. april 2007 - 17:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne mapper på mine pcer

hej jeg har en bærbar og en kontorpc de kører begge vista.
på min kontor pc har jeg 5 hardsike jeg kan se dem alle på netværket. men det er kun den ene jeg kan åbne??
jeg syntes opsætingen er den samme på alle 5 nogen der har en ide
jeg kan heller ikke åbne de 2diske på min bærbar fra kontoret kun se dem
vil lige sige min kontor pc sidder i en router på kabel og min bærbar er logget på samme router trådløst
Avatar billede mickey777 Nybegynder
17. april 2007 - 17:57 #1
Har du checket delings rettighederne?
Avatar billede jpveis Nybegynder
17. april 2007 - 18:13 #2
ja det var det nogen stod til alle og nogen stod til noget andet du får points
hvis jeg kan huske hvordan man gør
Avatar billede mickey777 Nybegynder
17. april 2007 - 21:39 #3
Hvis jeg lige lægger et svar, er det vist lidt lettere for dig at give mig points ;-)
Avatar billede jpveis Nybegynder
19. april 2007 - 14:48 #4
sådan
Avatar billede jpveis Nybegynder
19. april 2007 - 14:49 #5
sådan