Avatar billede kxh Nybegynder
17. april 2007 - 11:04 Der er 1 kommentar

Tabeller - autofill med punktum

Jeg har en tabel med to kolonner, varetekst og varepris
jeg vil gerne have at det kommer til at se således ud

Vare 1.............................................. 20.00 Kr.
Vare 2.............................................. 21.00 Kr.
Vare 3 (nymodel).................................... 22.00 Kr.

Men hvordan kan jeg udfylde resten af kolonnen automatisk med
punktumer, vareteksten hentes fra en tabel, og variere i længden.

// Kim
Avatar billede kxh Nybegynder
17. april 2007 - 11:05 #1
Hej igen

Det blev vist forkert her på siden, priser skal stå under hinanden

// Kim