Avatar billede thechad Nybegynder
17. april 2007 - 00:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Låser Vista BIOS'en?

Hejsa. Jeg har købt et par kontormaskiner og installeret Vista. De har begge onboard grafik. Efter Vista installation kan jeg ikke ændre på ret mange ting inde i bios'en. Jeg ville nemlig sætte hukommelsen på Grafikkortet op men det kan jeg ikke få lov til mere. Og der er rigtig mange ting som ikke er muligt mere i bios. Låser Vista virkelig for BIOS ?
Avatar billede screem_brille Novice
17. april 2007 - 00:09 #1
nej det gør vista ikke.
Avatar billede thechad Nybegynder
17. april 2007 - 13:17 #2
Er du sikker på det? Hvis Vista ikke har gjort det - hvad er det så som låser BIOS for mig? Jeg har 2 ens maskiner - på den ene var jeg inde og give den 128Mb grafikkort hukommelse inden jeg installerede Vista. Da jeg skulle til det på den anden havde jeg installeret Vista først og der var de fleste funktioner ikke mulige at ændre.