Avatar billede benito Nybegynder
30. maj 2001 - 23:43 Der er 13 kommentarer

Enhedshåndtering ringer op ?

Når jeg lukker Enhedshåndtering op, prøver Windows ME at ringe op til min udbyder. Hvorfor ? - og hvordan får jeg stoppet dette ?
På forhånd tak

Avatar billede vipez Nybegynder
31. maj 2001 - 01:10 #1
shit?
Avatar billede sandman2 Nybegynder
31. maj 2001 - 09:54 #2
Hm!... Jeg tror at Bill Virus Gates har en finger med i dette.... :-(
Avatar billede perth1893 Nybegynder
31. maj 2001 - 11:05 #3
Det har jeg også oplevet for nylig. Det skete,efter at jeg har ændret mine indstillinger til at gemme password. Der kom problemet.

Før i tiden, hvor jeg selv skulle indtaste password, skete det ikke.

Kan det tænkes, at du har gjort det samme?

(Jeg har i mellemtiden skiftet til ADSL, så jeg kan ikke kontrollere om det forsvinder igen, hvis jeg går tilbage til at skulle indtaste password. ADSL er jo altid på)
Avatar billede sandman2 Nybegynder
31. maj 2001 - 12:05 #4
Her er en der har samme problem
http://www.eksperten.dk/spm/75865
Avatar billede hejberg Juniormester
31. maj 2001 - 22:21 #5
hej benito

Jeg har det samme spørmål
http://www.eksperten.dk/spm/76270
og sammetide har jeg stillet det spørmål ude på itsvar der fandt jeg nogle stykker som har dette problem som vi er vis nogle der og så har .

håber at der kommer svar fra itsvar eller så må vi spøre mirosoft support.

så du er ikke palle alene i verden  hahahaha

hilsen hejberg
Avatar billede benito Nybegynder
01. juni 2001 - 15:48 #6
Jeg har hele tiden kørt med automatik på password, så ?
Har også prøvet i itsvar.dk - Her har der endnu ikke været nogle svar som har løst problemet. Surt show !
hilsen benito
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
01. juni 2001 - 17:16 #7
Har du prøvet at fjerne og geninstallere neværk via modem ?
Avatar billede benito Nybegynder
06. juni 2001 - 01:29 #8
Til blueyed1. Har prøvet men det hjalp ikke. :-(
Avatar billede hejberg Juniormester
18. juni 2001 - 15:26 #9
Så er løsningen som jeg fandt.

Problemet var at når man gik ind i systemer og to enhedshåndtering så ringet den op til internet..

denne løsning jeg gjorde var at skifte fra usb-modem ud med et som køre på com-port og tilbage igen efter at jeg har prøvet om den gjorde det med modem kunne køre, og det gør det igen uden at når jeg går ind i systemer så er der ikke nogler problemer.

håber at dette kan hjælpe hvis i har det samme problem.
Avatar billede benito Nybegynder
19. juli 2001 - 02:18 #10
Jeg har ikke et usb-modem. Så den løsning ka\' jeg ik\' bruge.
Jeg tror det noget driver-registrering af enten joystick- el. wavemodem-drivere at gøre.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. august 2001 - 23:58 #11
Installer Zonealarm fra www.zonelabs.com
Den kan fortælle dig hvilket program, der forsøger at gå på internettet. Du kan herefter give det lov eller nægte adgangen.
Avatar billede benito Nybegynder
06. september 2001 - 13:36 #12
Jeg ved godt hvad det er for et program. Det hedder sucartreg.exe og det er et windows catalog-registerings - et eller andet. Det der undrer mig er hvordan det lige pludselig begynder at ringe op ? Det er enten wavemodemdriveren el. joystickdriveren der starter det op. Men jeg ka\' ikke bare fjerne dem ! Zonealarm ka\' jeg ikke så godt bruge da det laver kuk med min internetbank forbindelse.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juni 2003 - 14:34 #13
Lukketid !