Avatar billede bernerdk Nybegynder
30. maj 2001 - 23:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

telenet

jeg har lavet et par justeringer på min router men nu kan jeg ikke logge på den igen, det eneste var at jeg skrev \"reboot\", og så gik den kold, mit internet virker stadig, men jeg kan ikke logge på router..... hvad fanden er der galt????
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
30. maj 2001 - 23:13 #1
hvad er det for en router?
Avatar billede perla Nybegynder
30. maj 2001 - 23:29 #2
De justeringer du lavede for reboot, hvad var det for nogle?
Router ?

Du kan altid logge ind via colsol porten

-Per
Avatar billede makse Nybegynder
30. maj 2001 - 23:29 #3
30. maj 2001 - 23:57 #4
Er det en cisco 677 router du har?
Avatar billede seider Nybegynder
31. maj 2001 - 00:11 #5
Prøv at vælge en anden end standard telenet port til at snakke med den på, det kna jo være du har ændret den eller at du har lukket for telnet *G*

/* Seider */ www.fotx.net/seider
Avatar billede seider Nybegynder
31. maj 2001 - 00:12 #6
har du prøvet at slukke den ?
Avatar billede rickypriv Nybegynder
31. maj 2001 - 00:14 #7
Du kan altid få forbindelse til din router ved at tilslutte den til din com port og køre Hyperterminal.
Med mindre du kører NT:
Avatar billede bernerdk Nybegynder
31. maj 2001 - 12:18 #8
det er en cisco 677 router, den har været slukket hele natten, der er en gut fra cybercity der har sat den op efter jeg fuckede i den. men jeg kan stadig ikke logge på den. Perla snakker noget om en colsol port. hvad er det??
Avatar billede perla Nybegynder
31. maj 2001 - 16:39 #9
På bagsiden sidder en seriel port (Consol port) hvor du kan kommunikere med den.

Telnet porten kan enables/disables, så den er sandsynligvis blevet lukket.

Prøv at læse her. http://www.cybercity.dk/support/cisco677_vejledning/home.phtml

-Per