Avatar billede gummi-manden Nybegynder
13. april 2007 - 17:26 Der er 5 kommentarer

World of Warcraft TBC Emu

hej er der en her inde der kender en Emulator til World of Warcaft The Burning crusade? og som vil dele sin viden med mig og andre?

ville jeg være meget glad for at høre fra dig?
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
13. april 2007 - 17:28 #1
Emulator til hvad !?
Avatar billede gummi-manden Nybegynder
13. april 2007 - 17:49 #2
privat server
Avatar billede caweren Nybegynder
10. februar 2008 - 20:11 #3
AC Web Ultimate Repack... den virker til alle Patchs...

www.AC-web.org

hvis du vil få den til at køre højere patchs end den er lavet til skal du blot gå ind i logonserver.conf og rulle helt ned i bunden hvor der står

<Client MinBuild = "6739"
        MaxBuild = "7799">

og skifter 7799 ud til den patch version du bruger.

åbn wow så helt helt nede til venstre står der 4 tal som er din patch version.. dem skal du blot huske og sætte kom ind i stedet for 7799...

for at oprette en private server så læs den thread jeg har lavet som svar på en andens spørgsmål.
Avatar billede gummi-manden Nybegynder
23. februar 2008 - 21:06 #4
> caweren

hvordan, får man den så online? så vener og bekendte kan komme og spille med en?
Avatar billede caweren Nybegynder
21. marts 2008 - 20:57 #5
halløj igen :)

der er en Admin på siden som hedder Jargs

han har lavet TONS vis af Guides til det :)