Avatar billede rudymadsen Nybegynder
12. april 2007 - 19:28 Der er 7 kommentarer

Yahoo toolbar kan ike afinstalleres

Jeg har på et tidspunt fået installeret Yahoo toolbar og nu kan jeg ikke fjerne den igen. Jeg har prøvet at afinstallere i kontrolpanelet. Det virker ikke. Jeg har prøvet at benytte Yahoo's egen afinstallation - uden resultat.

Er der nogen, der ved hvor man kan finde toolbaren og afinstallere den?

Jeg kører Vista og IE 7
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2007 - 19:52 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2007 - 19:54 #2
Avatar billede rudymadsen Nybegynder
13. april 2007 - 08:39 #3
Tak for de velmenende svar, men de forslag har jeg jo netop prøvet...

I vejledningen fra MS står der:

1. Start Microsoft Internet Explorer.
2. On the Yahoo! Companion browser toolbar, click the Edit button (it appears as a pencil), and then click Remove Yahoo! Companion on the shortcut menu that appears.

NOTE: If you cannot see the Edit button, expand the Yahoo! Companion toolbar.

Hertil så godt, men jeg får ikke følgende meddelelse. Der sker bare ingenting, og toolbaren bliver ved med at optræde der:

3. You receive the following message:
Uninstalling will remove Yahoo! Companion from your browser.
Do you still want to remove Yahoo! Companion?
Click Yes.
4. You receive the following message:
Yahoo! Companion has been uninstalled. Please restart your browser.
Click OK.
5. Quit Internet Explorer, and then restart it.

Så nu søger jeg en alternativ måde at fjerne den på.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede niklasnina Nybegynder
13. april 2007 - 09:08 #4
du kan hente Toolbar på denne adresse:http://windowsxp.mvps.org/toolbarcop.htm
udpak programmet og disable Yahoo toolbar,det skulle gerne hjælpe.
Avatar billede niklasnina Nybegynder
21. april 2007 - 14:43 #5
Hjalp det?
Avatar billede henrixx Praktikant
20. maj 2007 - 12:57 #6
Hej

Jeg har selv haft problemer med at "aflive" den forbandede toolbar og programmet som henvises til hjalp slet ikke, MEN det lykkedes mig alligevel :o)

Her er hvad jeg gjorde:

1. Hent programmet HijackThis og kør en scan

Når den er færdig, så skulle den meget gerne have fundet:

BHO: Yahoo! Toolbar Helper - located at:
C:\Programs\Yahoo!\Companion\Installs\cpn0\yt.dll

Toolbar: Yahoo! Toolbar - located at:
C:\Programs\Yahoo!\Companion\Installs\cpn0\yt.dll

Disse to, samt mappen Yahoo skal slettes, hvorefter toolbaren gerne skulle være DØD !
Avatar billede niklasnina Nybegynder
23. juli 2010 - 11:51 #7
Det var åberbart ikke mit svar der blev brugt,såjeg lukker for mit vedkommende.