Avatar billede codemode Nybegynder
11. april 2007 - 17:37 Der er 2 kommentarer

Programmer mister adgang til nettet tilfaeldigt

Hej,

Jeg har i mit hus et traadlost netvaerk som virker upaaklageligt paa 3 ud af 4 baerbare maskiner! Den sidste - som korer Windows Vista - har derimod et maerkeligt problem:

Paa tidfaeldige tidspunkter - ca. 10-30 min efter det skete sidste gang - mister det program der er i brug forbindelsen til internettet... Det kan vaere World of Warcraft, Internet Explorer eller Messenger, ligemeget!
Underligt nok saa kan det faa forbindelsen tilbage ved at genstarte det program der bruger nettet - men det er bare lidt for irriterende i online spil hvor jeg ofte bliver draebt i den tid det tager at gaa ud og ind igen...

Nogen der har nogen ide om hvad det her skyldes?
Avatar billede screem_brille Novice
11. april 2007 - 17:47 #1
kan sagtens skyldes et driver problem, er det nyeste driver du benytter ?
Avatar billede codemode Nybegynder
14. april 2007 - 17:10 #2
Ja det er det... Har opdateret alle drivere for lang tid siden : (

Forstaar det ikke - eneste forksle paa de baerbare computere synes at vaere at kun denne korer Windows Vista...