Avatar billede bartelsen Nybegynder
11. april 2007 - 09:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Spionprogram hvad findes der

Hejsa

Jeg har desværre en mistanke om at folk sidder og roder på min computer når jeg ikke er ved den :(
Jeg har spurgt og selvfølgelig er der ingen der indrømmer. Men kan se at nogle ting kan være ændret eller msn har været åbnet.. Jeg er meget i tvivl om de har opsnappet mine koder osv..

Er der nogle programmer som kan ligge sig i baggrunden og som jeg kan gå ind og se hviken aktivitet der har været.. Hvor de har været og hvis de har været på min sol mail eller msn.. om de så har brugt min kode eller en helt anden..

Jeg håber nogen kan hjælpe mig med at få ro i maven :)

Bartelsen
Avatar billede screem_brille Novice
11. april 2007 - 09:54 #1
det undgår du nemt, sæt kode på din konto, så kan folk ikke rode med noget.
Avatar billede bartelsen Nybegynder
11. april 2007 - 11:10 #2
Det ved jeg godt, men har mere brug for at vide om jeg kan have tidlid til dem der siger at de ikke bruger den..
Avatar billede screem_brille Novice
11. april 2007 - 11:21 #3
det har du jo ikke, ellers ville du ikke have behov for at undersøge det ;) men det er ulovligt at overvåge dem hvis de ikke ved det, men blazingtools har en ganske udemærket keylogger.
11. april 2007 - 11:44 #4
Avatar billede ksoren Nybegynder
11. april 2007 - 12:48 #5
Hvis man har et spionprogram på sin computer, så hjælper det altså ikke at sætte password på sin windowskonto
Avatar billede screem_brille Novice
11. april 2007 - 12:54 #6
jo ;) for en maskine uden kode kan benyttes af alle, men er der kode på kan kun de der kender koden, men hvis man ingen kode har på, og en keylogger, så kan man se om andre benytter maskinen selv om de siger de ikke benytter den
Avatar billede ksoren Nybegynder
11. april 2007 - 13:00 #7
Et spionprogram går helt uden om den authentication der ligger i Windows, så den holder ikke
Avatar billede ksoren Nybegynder
11. april 2007 - 13:02 #8
jeg tror faktisk jeg har læst spørgsmålet helt forkert. min fejl :)
Avatar billede screem_brille Novice
11. april 2007 - 13:19 #9
det kan ske ;)