Avatar billede martin85dk Nybegynder
10. april 2007 - 14:01 Der er 6 kommentarer

Windows XP Manager

Hej

Jeg installerede for nogle uger siden en trial version af programmet "Windows XP Manager", hvor jeg kørte en lang række funktioner i dette program, blandt andet fik jeg programmet til at fjerne alle junk files og duplicated files på min computer.

Problemet er nu bare, at stort set alle mine computerspil, Winzip, Office-pakken (Faktisk næsten alt på min computer), ikke virker længere. Når jeg klikker på diverse programmer går den oftest igang med at installere programmet igen, og siger dernæst, at der opstod en vigtig fejl.

Jeg har prøvet systemgendannelse unden held - hvad jeg kan gøre for at få mine programmer til at virke igen?

PÅ forhånd mange tak for hjælpen
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 14:10 #1
afinstallere dem, og reinstallere dem efterfølgende, har du prøvet det ?
Avatar billede martin85dk Nybegynder
10. april 2007 - 14:14 #2
Jeg har prøvet ved nogle af mine programmer, men problemet er, at computeren tror, at programmet stadigvæk er installeret, så jeg kan ikke "bare" installere det igen, men jeg kan samtidigt heller ikke afinstallere programmet via "Tilføj/fjern programmer", da der ikke sker spor, når jeg trykker på det program jeg vil afinstallere derinde (muligvis fordi det jo slet ikke er på computeren mere)...

Jeg har haft held til at geninstallere et par enkelte programmer, men da jeg ikke længere har cd´erne til det hele, vil jeg helst gerne undgå dette så vidt muligt.
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 14:24 #3
Windows XP Manager har di fjernet det, eller ligger det stadig på maskinen ? og jeg ville nok lave en hijackthis log som de i virus gruppen kunne kigge på engang.
Avatar billede martin85dk Nybegynder
10. april 2007 - 14:33 #4
Jeg har fjernet det, jeg ville helst ikke have mere at gøre med det, efter jeg fandt ud af, hvad det gjorde ved min computer.

Tak, hvis der ikke er andre herinde, der kan hjælpe mig, vil jeg prøve at lave en hijackthis log.
Avatar billede martin85dk Nybegynder
10. april 2007 - 21:10 #5
Slet ingen der kan hjælpe? Af mystiske årsager virker min browser nu pludselig heller ikke mig, så nu må jeg benytte den bærbare, for at kunne skrive herinde. Hjælp ville være meget velkomment, tak.
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 21:15 #6
jeg ville lige prøve følgende engang http://hcma.dk/tips21to30.htm#no22