Avatar billede newbie_dk Nybegynder
10. april 2007 - 12:26 Der er 7 kommentarer

Prompt bokse bliver blokeret i IE7.

Er der noget jeg kan gøre for at tvinge promt bokse igennem IE7?
Avatar billede roenving Novice
10. april 2007 - 12:44 #1
-- bliver en almindelig javascript prompt blokeret i IE7 ?-)

-- er du sikker på at det ikke er en eller anden indstilling i browseren, der er forkert ...

Havde det været IE6 ville jeg straks have spurgt om du kørte et eksternt script lokalt !-)
Avatar billede newbie_dk Nybegynder
10. april 2007 - 13:23 #2
Det er blot en IE7 test maskine jeg har stående. Og der bliver den faktisk blocket.. Det sker ikke i IE6 eller i de normale browsere..
Avatar billede roenving Novice
10. april 2007 - 13:34 #3
Beklager at jeg så ikke kan hjælpe ...

-- har haft installeret skidtet een gang, men så smadrede den alle indstillinger, så den røg hurtigt ud ...
Avatar billede newbie_dk Nybegynder
10. april 2007 - 14:21 #4
helt ok =)
Avatar billede olebole Juniormester
10. april 2007 - 15:08 #5
<ole>

Generic Spoofing Risk Reduction in Internet Explorer 7
--The window.prompt script method is blocked and the gold Information bar is displayed by default in Internet Zone for Internet Explorer 7. The helps prevent websites from spoofing things such as the logon screens of other websites. This is a new security enhancement for Internet Explorer 7.

Kilde: http://msdn2.microsoft.com/en-us/ie/aa740486.aspx

/mvh
</bole>
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2007 - 18:17 #6
Den bliver ikke "blokeret" som en popup. Men som en sikkerhedsadvarsel, det er en browserindstilling.
Avatar billede olebole Juniormester
11. april 2007 - 13:55 #7
Ja, det forholder sig vel, som MS skriver ... dersom de altså kender deres egen software  =)