Avatar billede sehnsucht Nybegynder
09. april 2007 - 14:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Erstatning af IE7 til IE6??

Hej, jeg har netop som igår prøvet at installere IE7, men da alle mine visuelle modifikationer i windows bugger sådan op med det, ville jeg gerne prøve at installere det gamle IE6 om igen.

Fandt det så på nettet, prøvede at installere det, og fik så den meget irriterende besked at den har konstanteret at den er forældet i forhold til det nye, så den kunne simpelthen ikke fortsætte. :/

Someone help me!!
Avatar billede sehnsucht Nybegynder
09. april 2007 - 14:51 #1
vil have min gamle browser tilbage :(
Avatar billede tafkab Nybegynder
09. april 2007 - 14:51 #2
Hvis du afinstallerer 7'eren skulle 6'eren gerne være tilbage igen.
Avatar billede sehnsucht Nybegynder
09. april 2007 - 15:19 #3
prøver lige :D
Avatar billede Jensen DK Novice
09. april 2007 - 15:58 #4
Den skal afinstaleres fra tilføj og fjern programmer i kontroldpanel.
Avatar billede nva Praktikant
10. april 2007 - 09:15 #5
Du kan systemgendanne til et tidspunkt før du lagde IE7 på.
Avatar billede tafkab Nybegynder
17. april 2007 - 15:05 #6
Fik du din IE tilbage igen?