Avatar billede konder Nybegynder
09. april 2007 - 13:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

vise adressefeltet

Jeg har et lille irriterende problem med at adressefeltet er væk i mit browserbillede. Hvordan får jeg det tilbage?
Avatar billede screem_brille Novice
09. april 2007 - 13:24 #1
i menuen vis, under værktøjslinie, sæt flueben i vis adresselinie.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. april 2007 - 13:24 #2
Vis - værktøjslinie - adresse
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. april 2007 - 13:24 #3
Æv - for langsom ;)
Avatar billede konder Nybegynder
09. april 2007 - 13:58 #4
ih altså - kvikke svar - men der sker ikke en dyt.
Avatar billede konder Nybegynder
09. april 2007 - 14:08 #5
jeg forstår virkelig ikke hvad der er galt. Men det er jo ret så hæmmende.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. april 2007 - 15:31 #6
Højreklik i det grå felt øverst i vinduet -> Fjern flueben ved "Lås værktøjslinjerne" hvis den er der -> Før markøren hen over overgangen mellem det grå felt og vinduet (Til den bliver en dobbeltpil) -> "Træk" ned med venstre museknap trykket ned, så kommer adressefeltet til syne igen.
Avatar billede konder Nybegynder
09. april 2007 - 17:33 #7
helt rigtigt vejmand, mange tak. Læg venligst et svar.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. april 2007 - 17:47 #8
Velbekomme, svar kommer her.
Husk at højreklikke på det grå felt og sæt flueben ved "Lås værktøjslinjerne" igen, så den ikke forsvinder igen.  :-)