Avatar billede hagbartm Seniormester
09. april 2007 - 07:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logge af Tips.dk.

Jeg har et lidt trikkie problem,som jeg mangler hjælp til:Vi har 2 computere med Windows XP Home SP2 og IE 6.0,jeg har så en konto hos Tips.dk,jeg kan så logge på med begge computere og så til det sjove jeg kan kun logge af kontoen på den ene,på den anden er jeg nød til at lukke siden for at komme ud,er der nogen der har en ide på en løsning.Mvh.+god påske.hagbartm.
Avatar billede fromsej Praktikant
09. april 2007 - 08:16 #1
Langskud, på en kop morgenkaffe.*S*

Hent Crapcleaner her:
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
Start programmet, fjern fluebenet i cookies.
Klik på kør Cleaner og lad den fjerne hvad den finder.
Klik så på Problemer ovre i venstre side (den blå terning), klik på Skan efter problemer, når den er færdig, klik på Udbedre valgte problemer, lav evt. en backup af registreringsdatabasen, klik så på udbedre alle valgte problemer.
Klik på OK, klik på Luk når den er færdig.
Avatar billede hagbartm Seniormester
09. april 2007 - 10:26 #2
Til fromsej:Jeg må med gråd i stemmen meddele at det ikke hjalp.Mvh.hagbartm.
Avatar billede fromsej Praktikant
09. april 2007 - 12:50 #3
Jeg har ikke bedre bud end at lade Ccleaner fjerne cookies også, problemet er så det, at alle dine logincookies diverse steder ryger på en gang.
Hvis det ikke betyder noget, så prøv Ccleaner igen, denne gang med fluebenet i Cookies.
Avatar billede hagbartm Seniormester
10. april 2007 - 07:15 #4
Det hjalp desværre heller ikke,jeg venter og ser om der dukker noget op.Mvh.hagbartm.
Avatar billede hagbartm Seniormester
10. april 2007 - 09:03 #5
Problemmet er løst,det var sikkerhedsinstillingerne på internettet.hagbartm.
Avatar billede fromsej Praktikant
10. april 2007 - 17:53 #6
Bare i orden, godt du fik det løst. ;-)