Avatar billede jens_32 Nybegynder
08. april 2007 - 20:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Import extended stored procedure

Jeg forsøger i en SQL Express 2005 at importere en .dll som indeholder to stored procedures. Men jeg får en fejl angående at den editor jeg anvender ikke kan benyttes. Hvad kan dette gå ud på?
Avatar billede arne_v Ekspert
08. april 2007 - 22:43 #1
kan vi få at vide præcist hvad du gør og den præcise fejl besked ?
Avatar billede jens_32 Nybegynder
09. april 2007 - 11:08 #2
Jeg står inde i SQL Serveren har altså logget ind på den instance jeg har kørende.

Derinde kan man i menuen i top vælge at åben en fil. Det gør jeg ved at finde den .dll jeg har liggende et sted på pc'en.

Når jeg gør det får jeg at vide at filen ikke kan åbnes i den editor jeg bruger.
Avatar billede hclarsen Nybegynder
09. april 2007 - 12:55 #3
de gange jeg har brugt extended stored procedures i MS SQL (det var SQL 2000), har der altid været et medfølgende script, som skulle køres.

.dll'en skulle bare smides i en mappe, hvorefter scriptet klarede resten.
Avatar billede jens_32 Nybegynder
09. april 2007 - 14:05 #4
Nå, det var nede under master databasen jeg skulle gøre det.
Ikke under min egen oprettede database.

Der kan man bare se.