Avatar billede huset Praktikant
08. april 2007 - 09:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Blaster og Fejl ved MS update gratis

http://www.eksperten.dk/spm/772011

Som opfølgning på denne, så opfordre jeg mine med eksperter til at hjælpe folk gennem dette issue gratis. Der er allerede en venlig bruger der har taget det første skridt http://www.eksperten.dk/artikler/1088

Skulle vi ikke vise os fra den pæne side ?

Håber denne bliver godt modtaget, så vi ikke river pointjagt på folk med problemer med løsning af dette.
Avatar billede huset Praktikant
08. april 2007 - 09:14 #1
"Håber denne bliver godt modtaget, så vi ikke river pointjagt på folk med problemer med løsning af dette."

Håber denne bliver godt modtaget, så vi ikke driver pointjagt på folk med problemer med denne fejl!
08. april 2007 - 11:29 #2
- enig - (Ingen nævnt - ingen glemt *S*)
Avatar billede fromsej Praktikant
08. april 2007 - 11:40 #3
Du mangler lige en forklaring på din overskrift, og da jeg nu ved at jyder ikke er ret gode til at forklare ting, så andre forstår dem, kommer den her. ;-)

Da Blasterormen hærgede på fuld kraft, blev der indgået en slags uofficiel borgfred herinde, så der ikke blev fokuseret på point, men på at få hjulpet folk af med problemet, samtidig med at vi arbejdede på højtryk for at finde løsninger, det fungerede ganske glimrende.

Jeg mener heller ikke vi skal tage point for denne, men bare henvise til Tafkab´s artikel.
Skal løsningen så uddybes, så er snakken selvfølgelig en anden.
Avatar billede huset Praktikant
08. april 2007 - 17:13 #4
Fromsej - en ven i nøden ;D
Tak gamle dreng

Jeg mener bare ikke vi skal drive "rovdrift" på de bruere der døjer med denne fejl fra MS.
Lad os dog vise os fra den gode side!
Avatar billede huset Praktikant
09. april 2007 - 10:16 #5
...