Avatar billede kvd4ever Nybegynder
06. april 2007 - 17:27 Der er 23 kommentarer

HJÆLP ! min computer fryser og genstarter i installation af xp

hey !

jeg har siddet og roddet på min pc.
den kørte mega langsomt så jeg ville formatere den.
og nu virker den ikke hvergang jeg prøver at installere windows xp genstarter den eller fryser (skærmen) ikke i bios, men efter...

kan nogen hjælpe mig ville være glad hvis der var nogen
(hvis i ved hvad der er galt så vil jeg gerne spørge jer om i kan skrive det brugervenligt)
Avatar billede the-freaker Nybegynder
06. april 2007 - 20:14 #1
Hej KVD4ever.
Dit problem virker meget mystisk, men jeg vil forslå dig at prøve og "resette" dit Motherboard ( Bund kort )

Kig i din manual der skulle gerne stå hvordan du gør det, ellers kan jeg i korte træk prøve at forklare

1. Hiv dit strøm stik ud af din Computer
2. Fjern batteriet ( Der sidder et lille batteri (De der små runde nogle ) et sted i din computer på bund kortet
3. flyt en lille pin fra 1-2 til 2-3 og lad den sidde der i ca 10 sekunder, flyt den tilbage
4. sæt batteriet i igen.
5. sæt strøm til computeren

Det er det eneste jeg lige kan komme på
  -The-Freaker
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2007 - 09:12 #2
Du kan finde guide og nummer til telefonsupport på http://www.helgec.dk/indhold.html
Avatar billede huset Praktikant
07. april 2007 - 09:15 #3
Koster den telefonsupport ikke penge ;)
Avatar billede huset Praktikant
07. april 2007 - 09:18 #4
derfor tilbyder jeg dig gratis telefonsupport i perioden 15 - 30 apri

Ellers er det jo reklame for eget firma helgec.
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2007 - 10:24 #5
Jeg driver ikke noget firma -når jeg selv tilbyder det koster det naturligvis ingen penge
Avatar billede huset Praktikant
07. april 2007 - 10:37 #6
For mig virker det som det koster alle andre tidspunkter end perioden 15 - 30 apri. Så må du jo også drive et firma.

Beklager spam og hopper igen fra tråden
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2007 - 11:09 #7
Jamen så tager du fejl og det tror jeg også du ved, når jeg selv tilbyder det er det naturligvis gratis. Når jeg uopfordret bliver kontaktet og det ofte tager adskillige timer så koster det et beskedent beløb, men tak dit forsøg på at få en debat igang om netop det emne
Avatar billede kvd4ever Nybegynder
07. april 2007 - 20:59 #8
hej the-freaker

ser lige på det :)
Avatar billede kvd4ever Nybegynder
07. april 2007 - 22:06 #9
the-freaker

1. der er mange runde dimser inde i min processor :(
2. kan ikke finde en pin :(

kan du lave noget med billed :) så kunne det være godt eller finde en anden løsning?
Avatar billede kvd4ever Nybegynder
07. april 2007 - 22:07 #10
SRY UPS ville sige bundkort xD
Avatar billede the-freaker Nybegynder
08. april 2007 - 17:50 #11
hej KVD4EVER.
kender du de batterier man bruger i Feks.de gamle hånd holdte spille maskiner?  de små flade og runde nogle? det er sådan et.

Det er svært at  lave billeder, da det sjældent sidder de samme steder på motherboarded, det skulle gerne stå i din manual
Avatar billede huset Praktikant
08. april 2007 - 18:20 #12
Avatar billede kvd4ever Nybegynder
10. april 2007 - 07:57 #13
Tak huset, men hvor pilen. nogen der ved det ?
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2007 - 08:06 #14
hvor pilen ???
Avatar billede kvd4ever Nybegynder
10. april 2007 - 14:06 #15
pilen/pin...
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2007 - 16:08 #16
Jeg forstår ikke hvad du spørger om
Avatar billede vejmand Juniormester
10. april 2007 - 16:11 #17
Han spørger om hvor den lille jumper sidder (den som skal flyttes fra 1-2 til 2-3)
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2007 - 16:15 #18
ahhh ;)
Det skal jo stå i manualen til bundkortet.
Avatar billede kvd4ever Nybegynder
10. april 2007 - 16:50 #19
-_-

hmm... hvad hvis man ikke har en manual bog eller noget lignene
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 16:54 #20
så henter man den fra producentes hjememside ;)
Avatar billede huset Praktikant
22. april 2007 - 16:18 #21
feedback tid?
Avatar billede kvd4ever Nybegynder
26. april 2007 - 22:02 #22
kender ikke en skid fra denne computer? der står ikke en pin på den
Avatar billede kvd4ever Nybegynder
17. juni 2007 - 15:30 #23
Hej!

har fundet ud af problemet.
Harddisken er gået kaput.....