Avatar billede the-silverflame Nybegynder
06. april 2007 - 17:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor jeg kan finde BIOS på mit asrock k7s8x

Ja lille dumme mig kom til at overclocke min celeron processer
ja så tænkte jeg at det ville hjælpe et reset BIOS... Men jeg kan ikke finde min manual.. Og ved ikke hvor Bios ligger på asrock k7s8x .,.,., En der kan sige hvor den skulle lige? Sådan ser mit bundkort ud ---------------> lm11.free.fr/images/asrock/PIC T0232.JPG
Avatar billede the-silverflame Nybegynder
06. april 2007 - 17:25 #1
Avatar billede the-silverflame Nybegynder
06. april 2007 - 17:28 #2
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2007 - 19:34 #3
du kan bare pille det lille batteri ud i 5 min. Så er den også resat :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. april 2007 - 20:20 #4
Hvordan har du overclocket uden at gå i bios???

Never mind...

F2 for at komme i BIOS (Hvis du har en F Lock tast, så tjek at denne er aktiveret)
Avatar billede morhan Novice
06. april 2007 - 23:43 #5
john, hvis han via bios har overclocket til en tilstand, hvor han ikke kan starte computeren, og bios ikke selv kan resette cmos, så skal han gøre det manuelt, vil jeg tro
Avatar billede morhan Novice
06. april 2007 - 23:45 #6
Avatar billede the-silverflame Nybegynder
07. april 2007 - 01:13 #7
Thanks Space... John Stigers.. Ja jeg gjorde det Morhan sagde :)

Mange tak for hjælpen gutter :)