Avatar billede webudvikleren Nybegynder
06. april 2007 - 00:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bedømmelse af friendz.dk

Jeg er stadig total dårlig indenfor grafik og webdesigns o.lign, men nu synes jeg (i hvert fald selv), at designet er blevet udemærket!

Hvad synes I om www.friendz.dk ? (design mæssigt og gerne lidt kode mæssigt også! )

På forhånd tak!
Avatar billede trav4u2 Novice
06. april 2007 - 00:45 #1
Jeg har ikke de store bemærkninger til design og koder - andet end udemærket.
Men måske kunne du overveje disse :
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.friendz.dk&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline

Til gengæld skal du arbejde på sproget!
Det er fint med den personlige tilgang. Men prøv at fjerne passiver "for dig som vil tilmeldes" ol.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
06. april 2007 - 00:57 #2
forsøgte at tilmelde mig, men i feltet til rigtigt navn er der kun plads til 16 tegn. her bør i nok gøre plads til flere tegn da jeg kender en del som har flere tegn :-)

ellers synes jeg det er et pænt simpelt design og siden er nem at finde rundt på
Avatar billede trav4u2 Novice
06. april 2007 - 00:58 #3
PS. Du kunne også overveje:
<a href="mailto:info@jaykay.dk?subject=Spørgsmål%20vedr.%20friendz">kontakt</a>
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
06. april 2007 - 01:05 #4
trav4u2 - Der er mange brugere der ikke har installeret nogle form for email programmer, så når de trykker åbner den en installation på computeren. Også resulterer det i en fejl side, da (måske) brugeren ikke ved man kan føre musen over linket og se hvad den linker til.

- Har også rettet w3 fejlene :-)

michaeltryl - Ja, det er også rettet nu. Det var en uheldig fejl!
Avatar billede michaeltryl Seniormester
06. april 2007 - 01:05 #5
denne linie er egentlig ikke nødvendig eller bør omskrives

friendz kan kontaktes hver mandag til fredag, mellem klokken 15:00 til 22:00.

Alle kan sende en mail til jeres adresse døgnet rundt, istedet bør I skrive noget i retningen af.
Vi tjekker mail alle hverdage mellem 15:00 og 22:00
Den anden kan få folk som ikke er så computer kyndige til at tro der kun kan sendes en mail tiljer i det tidsrum i har angivet :-)
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
06. april 2007 - 01:09 #6
michaeltryl - det har du egentlig ret i :-) Tak for det! Det er også rettet nu, til en mere forstående tekst.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
06. april 2007 - 01:23 #7
Jeg har nu tilmeldt mig og ændret farver på annonce boksen så den passer til min side.
Schroller jeg ned i bunden af den boks som indsæyyes kommer der en træls hvid boks i bunden. Det er som om der er nogen <br> eller andet efter en tabel som laver et lille ekstra mellemrum
Avatar billede trophymanager Nybegynder
11. april 2007 - 16:59 #8
Hej.

Godt initiativ med sitet. Synes det ser godt ud. Let og overskueligt. Et lille ikke designrelateret tip. Enten vis hvor mange annoncevisninger der har været i løbet af dagen/ugen/igår eller en liste med sider der er tilmeldt :)
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
15. april 2007 - 15:11 #9
Tjaeh! Smid svar alle sammen og tak for feedback
Avatar billede michaeltryl Seniormester
15. april 2007 - 15:42 #10
ingen points til mig :-)