Avatar billede off-line Nybegynder
05. april 2007 - 20:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

firefox hopper

Hver gang jeg åbner Firefox står den og hopper, i små ryk,
op og ned. Det kan jeg fjerne, ved at gå ind foroven i vis/
værktøjslinier/ bogmærkelinie, og fjerne fluebenet i bogmærkelinie.
Men det er mildest talt irriterende, at skulle gøre det hver gang.
Så det vil være skønt, hvis nogen har en løsning.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
06. april 2007 - 12:45 #1
Har hørt det kan forekomme hvis man har installeret Vista Transformation Pack på XP.

Hvis det er tilfældet, så prøv at installere nyeste version. Alternativt prøv at lægge et eller flere link i din bogmærkelinie.
Avatar billede off-line Nybegynder
06. april 2007 - 13:40 #2
Jeg har ikke Vista Transformation Pack , men jeg fulgte dit råd, og lagde et
par link ind. Det har åbenbart hjulpet -skørt system.
Tak for din hjælp, læg venligst et svar:)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
06. april 2007 - 13:47 #3
Jeg lurede osse lidt da jeg hørte om det :)

Men godt det hjalp