Avatar billede cvl Nybegynder
04. april 2007 - 10:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opdele word dok, i flere filer

Jeg sidder og laver en rapport, og jeg ved fra tidligere at word kan have svært ved at administrere store dokumenter, i denne sammenhæng kunne jeg godt tænke mig at opdele min rapport i flere dokumenter, eller f.eks kunne referere til en anden fil sådan at indholdsfortegnelsen bliver ved med at blive opdateret.

F.eks. Så har jeg forord, indholdsfortegnelse og kapitel 1,2,3 i et dokument, kan man så lave en henvisning til et andet dokument, som f.eks indeholder kapitel 4, 5 og 6 osv. Eller hvordan er det med det ??? Jeg har kigget på disposition men her indsættes dokumentet bare, jeg ved ikke helt om jeg kan benytte den

mvh CVL
04. april 2007 - 10:43 #1
Det du efterlyser hedder hoveddokument og underdokumenter.

Dit hoveddokuemnt er dokumentet med indholdsfortegnelse.
De resterende indsættes som underdokumenter.

Indholdsfortegnelsen opbygges med oplysninger fra underdokumenterne.

Underdokumenter indsættes i dispositionsvisningen.
Avatar billede cvl Nybegynder
04. april 2007 - 14:58 #2
Ja men under dispositionsvisningen, så indsættes alt tekst fra underdokumentet i hoveddokumentet og så bliver den samlede fil vel for stor igen, så der der ikke noget ide i at lave hver sin fil, er der ???
04. april 2007 - 15:44 #3
Underdokumenternes tekst indsættes IKKE i hoveddokumentet. Du kan vælge om det skal vises eller ej. MEN der indsættes kun en kæde til underdokumentet.
09. april 2007 - 22:21 #4
Noget nyt???
Avatar billede cvl Nybegynder
10. april 2007 - 12:35 #5
Hvis jeg gør det du siger så indsættes der heleteksten af underdokumentet, jeg bruger word 2007
13. april 2007 - 14:35 #6
Teksten kan VISES i hoveddokumentet; men er ikke indsat i hoveddokumentet. Det ligger stadig som separat fil.
Avatar billede cvl Nybegynder
13. april 2007 - 17:23 #7
Okay jamen så får du dine points tak for hjælpen