Avatar billede mik28 Seniormester
03. april 2007 - 16:57 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke trykke shift og klikke på et link

Hej,

Jeg har et underligt problem. Jeg kan ikke holde shift nede og klikke på et link. Jeg forventer at browseren åbner et nyt vindue. Hvad kan det skyldes?
Avatar billede mik28 Seniormester
03. april 2007 - 16:59 #1
Det er et helt almindeligt link, så jeg ved ikke lige hvad der går galt

<a href='http://etellerandet' style="font-weight:normal;">
linktekst
</a>
Avatar billede heymann Nybegynder
03. april 2007 - 17:12 #2
Sker der slet ikke noget????
Avatar billede Slawomir Seniormester
03. april 2007 - 17:41 #3
det lyder godt nok mærkeligt LOL hvad med at få dig ie7 / firefox el opera så kan du bruge højre museknap for at åbne nyt vindue ;-)
Avatar billede mik28 Seniormester
10. april 2007 - 08:42 #4
Der sker ikke andet end at linket bliver åbnet i samme vindue
Avatar billede mik28 Seniormester
10. april 2007 - 08:43 #5
Jeg troede at shift + venstre mus var lig med "åbn i nyt vindue" men jeg kan jo tage fejl :-)
10. april 2007 - 09:11 #6
(Jeg ved ikke om der i det tilfælde er forskel på VENSTRE / HØJRE SHIFT. Jeg bruger altid VENSTRE SHIFT + MusseKlik's trixet... Virker fint...)
Avatar billede mik28 Seniormester
10. april 2007 - 09:43 #7
Men det er standard browserfunktionalitet ikke
Avatar billede mik28 Seniormester
10. april 2007 - 11:43 #8
Det ser således ud. Der står intet i class1 og 2 andet end størelser og farver. Det som er inline angiver kun font-family

<div class='class1 class2'><a style="ladida;" href='http://Enadresse/'>Min link</a></div>

Jeg fatter simpelthen ikke hvordan det skulle kunne "ødelægge" hvorvidt man kan åbne et nyt vindue. Det er da helt sort.
Avatar billede mik28 Seniormester
10. april 2007 - 14:11 #9
Hvis jeg udkommenterer alt JS så virker det. HMMMMMMMMM * 100
Avatar billede mik28 Seniormester
10. april 2007 - 14:24 #10
Det er et eller andet JS som laver GED i det
Avatar billede mik28 Seniormester
08. juli 2010 - 16:32 #11
lukker og slukker