Avatar billede vostrikov Nybegynder
03. april 2007 - 10:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

BartPE vil ikke boote på min Fedora.

Hey. Jeg har det problem, at min BartPE cd ikke vil boote, efter jeg har installeret et Linux Fedora styresystem. Det fryser (sort skærm) lige efter der har stået: Setup is inspecting your hardware configuration - før den smarte bar der kører hen over skærmen. Hvis jeg formattere disken helt, så vil min BartPE gerne boote igen. Mit ønske er bare, at kunne boote på min BartPE samtidig med, at jeg har Fedora installeret.

Så vidt jeg ved kører BartPE "ovenpå" XPE. Jeg har testet med den nye Windows Vista PE og den fungerer fint. Problemmet er at jeg meget gerne skal bruge BartPE. ;-)

På forhånd tak.
Avatar billede screem_brille Novice
03. april 2007 - 10:25 #1
bart PE kan også sagtens benytte 2003 som "host filer" (det gør jeg selv)
Avatar billede vostrikov Nybegynder
03. april 2007 - 10:29 #2
nice... det prøver jeg lige
Avatar billede vostrikov Nybegynder
03. april 2007 - 10:34 #3
Hvis det virker får du selvfølgelig points
Avatar billede vostrikov Nybegynder
03. april 2007 - 12:04 #4
Det virkede sgu med en WinXP SP1 som source til PEbuilderen. Men ideen kom fra dig screem.

screem_brille kom lige med et svar, så du kan få points. tak for hjælpen.
Avatar billede screem_brille Novice
03. april 2007 - 12:46 #5
og et svar ;)