Avatar billede e-greve Nybegynder
02. april 2007 - 09:50 Der er 8 kommentarer

Computer installerer printer flere gange ved opstart

Jeg har en printer af mærket HP PSC 2210 (All-in-one), der er forbundet med USB. Jeg har hentet et installationsprogram hos www.hp.dk (rw2_021_w02_dan.exe) og det fungerer fint.

Men hver gang jeg koldstarter computeren så kommer der en meddelelse om at der er fundet nyt hardware og driveren bliver installeret igen.

Er der en god forklaring på det? (jeg kører XP Pro).
02. april 2007 - 09:58 #1
Måske ->

RegBase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Problemer]...)

Fraklik Yahoo Toolbar under instalationen !!!
Avatar billede e-greve Nybegynder
02. april 2007 - 10:31 #2
OK, jeg prøver lidt oprydning - og fraklikker Yahoo Toolbar!!!
Avatar billede e-greve Nybegynder
02. april 2007 - 11:17 #3
Nu har jeg ryddet op - og det var jo godt at få gjort - men problemet med installationsprogrammet er der fortsat. Det ser ud til at programmet ikke får sat en markering om at installationen er fuldført, så Windows Installer går i gang med de sidste ting igen ved næste opstart.
Avatar billede nva Praktikant
02. april 2007 - 11:43 #4
Måske kan denne hjælpe http://support.microsoft.com/kb/290301
Avatar billede Jensen DK Novice
02. april 2007 - 13:35 #5
Når du instalerer en HP printer må du først sætte printeren til når instalationen beder om det ellers går der kage i det.Den instalation du bruger er til 1200 serien.
Avatar billede e-greve Nybegynder
02. april 2007 - 13:46 #6
Silbidor, jeg har gjort det efter forskriften og installationesprogrammet skulle være til 2200 series, men dækker måske også andre, det ved jeg ikke. Printeren fungerer fint med alle dens funktioner, så det er naturligvis lidt et luksusproblem, men irriterende.
Avatar billede e-greve Nybegynder
02. april 2007 - 13:47 #7
nva, jeg vil prøve at kigge lidt på supportsiderne, tak for linket.
Avatar billede e-greve Nybegynder
02. april 2007 - 14:39 #8
nva, det lille program fra Microsoft hjalp ikke. Printeren blev pænt geninstalleret efter genstart, men derefter forsatte den lille eftertackling med Windows Installer ved hver opstart. Jeg har et andet program, der kan afinstallere printeren helt, så måske skulle jeg bare prøve forfra, selvom det kan drille lidt.