Avatar billede michaeltryl Seniormester
31. marts 2007 - 21:05 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Forslag / ideer til nyt layout

Jeg er så småt begyndt at lave et nyt layout til min side, da jeg længe har været træt af mit nuværende.
Det nye ser pt. sådan ud.
http://www.magiske-michael.dk/nyt-layout/index.htm
Jeg er gået lidt i stå og håber der er en her som kan give mig et spark videre.
Siden skal henvende sig til personer i alderen 20 år og frem.
Menuen kommer til at fungere sådan der er nogen hoved punkter (dem der i øjeblikket stå billeder på) Når man klikker på en af dem kommer der en under menu frem (dem som nu er blanke.)
Jeg synes selv der mangler et eller andet i bunden som ligesom slutter siden. derudover er jeg åben overfor nye ideer/ forslag.
Koden validere måske ikke i øjeblikket, men det kommer den til senere, ligesom jeg ikke køre layoutet over CSS endnu.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
01. april 2007 - 10:00 #1
det link til min email i bunden får samme farve som teksten og stadig understreget  når jeg putter css på
Avatar billede mstitdk Novice
06. april 2007 - 17:12 #2
Dine sitemap og menu er ikke ens. og hvis det er din side. så er den en anelse kedelig... altså www.magiske-michael.dk

come on. det kan du da godt gøre meget bedere det der...

God påske
Mathias
Avatar billede michaeltryl Seniormester
07. april 2007 - 10:21 #3
Dine sitemap og menu er ikke ens?  Hvad er det som ikke er ens ved min menu og sitemap?

Det ville hjælpe meget hvis du skrev hvorfor du synes den er kedelig
Avatar billede mstitdk Novice
07. april 2007 - 11:36 #4
Altså et sitemap er en kopi af menu. med alle under emner... og jeg kan finde hvert 75% af det som er vigtigt i sitemap som ikke er under menu´en

kalender, referance og den slags det er vigtigt. Man skal ikke til bruge at tid på at finde det... du skal jo tænke på at fru jensen på 75 år der vil bestille dig til hendes barnebarns 5 års fødselsdag... den skal være nem og overskulig. det er den ikke

og mhs til design. tænker jeg ikke wow. jeg tænker nå... og så finder jeg en anden...
Avatar billede michaeltryl Seniormester
07. april 2007 - 12:12 #5
reference er jo egentlig nederst i menuen hvor der på alle sider står et lille udpluk fra en af referencerne og derunder står der læs hele referncen, men kan godt følge at der også burde være en knap i menuen og det samme med kalender.

du har fået point som tak for din vurdering
Avatar billede mstitdk Novice
07. april 2007 - 12:35 #6
Det var da så lidt... men et lidt mere spændene design ville sætte skub i tingene... kalender og og lidt om dig og den slags over i menuen med det... og da du jo kan lidt i php skulle der jo ikke være noget i vejn for at lave et fedt trylle design...

jeg tillader mig at holde lidt øje med din side. for at se om der sker noget med den... :D
Avatar billede michaeltryl Seniormester
07. april 2007 - 12:51 #7
du skal nok ikke regne med der sker det vilde med den det næste stykke tid, da jeg har rigeligt at se til, derudover har jeg ikke lige nogen gode ideer til hvor og hvad jeg lige kan lave om, men jeg vil helt sikkert gå og tænke over ideer.
Avatar billede mstitdk Novice
07. april 2007 - 13:29 #8
oki... men du må lige sige til når du vil have en ny vurdering
Avatar billede michaeltryl Seniormester
07. april 2007 - 13:46 #9
helt ok, nu har jeg da fået lavet menuen om, det næste kommer til at tage lidt længere tid :-)