Avatar billede mmmtm Nybegynder
30. marts 2007 - 14:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Aktive webmail/iNotes brugere

Jeg løber log.nsf igennem med et script, for at tjekke aktive mail-brugere. Men her registreres kun klient-aktivitet. Er der en lignende log for iNotes/webmailbrugere ?
Avatar billede jogii Nybegynder
30. marts 2007 - 15:11 #1
DOMLOG.NSF
Den logger alt http-aktivitet.

Derudover kan man aktivere Activity Trends, og en form for Licencing analyzer, som fortæller hvilke konto der er aktive på hvilke klienttyper (henover tid ovenikøbet). Jeg kan dog ikke på stående fod fortælle dig hvordan man aktiverer.
Avatar billede mmmtm Nybegynder
30. marts 2007 - 16:32 #2
DOMLOG er fin til behovet. Smid et svar og tak og go påske.
Avatar billede jogii Nybegynder
30. marts 2007 - 16:51 #3
... og tak i lige måde