Avatar billede martin181 Nybegynder
30. marts 2007 - 09:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Finde en mulig leverandør til opgave

Hejsa,

vi har en opgave, som vi ønsker løst i firmaet - og det skal vi jo finde nogle folk til at hjælpe os med - det har ikke været lige nemt at komme i kontakt med nogle der kan dette - så nu smider jeg lige et spørgsmål her - min beskrivelse er:

Tablet-PC løsning til optagelse af mobile sælgerordrer

Vi skal have udviklet en løsning, hvor vores kørende sælgere har deres enhed (tablet pc i dette tilfælde) med rundt til kunderne - så de kan indtaste ordren direkte hos kunden og afsende den til hovedkontoret med det samme.

Vi vil gerne have det således at den sender oplysningerne direkte til vores sql-server (MSSQL 2005) - eller alternativt bliver lavet som en fil, som direkte kan inporteres i vores ERP system (Visma) - kommasepareret fil eller lignende..

Vi vil også gerne have det så systemet kan hente lagertal den anden vej, så sælgeren med det samme kan fortælle kunden om det kan lade sig gøre at levere hvad kunden ønsker.

Og muligheden for at arbejde "offline" skal være til stede - da mange af vores sælgere i perioder opholder sig steder uden ordentlig mobil og internet dækning (flere steder i USA).

Så det skal være muligt at indtaste ordrer, som så først bliver skudt afsted, når der er forbindelse.

Selve applikationens udseende vil vi gerne være med til at bestemme lidt om, så vi kan få den tilpasset til de ønsker vi hører fra sælgerne.

__________

Håber der er nogle af jer, der har bud på hvem jeg skal tage fat på - eneste hovedkrav er at firmaet skal have afdelinger i Danmark.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
30. marts 2007 - 10:06 #1
Hvis i er villige til at betale, så er der jo altid www.edbgruppen.dk
Avatar billede martin181 Nybegynder
30. marts 2007 - 11:30 #2
Ja, vi regner jo ikke med at få det gratis - vi mangler bare hjælp til at finde potentielle samarbejdspartnere
Avatar billede martin181 Nybegynder
30. marts 2007 - 14:21 #3
kom lige til at se at jeg har rarmt forkert kartegori - flyttet lige spørgsmålet lidt.
Avatar billede Chewie Novice
30. marts 2007 - 21:45 #4
http://www.aspbusinesssolution.com/ ikke så meget at sige andet end at - det virker