Avatar billede morten-bork Nybegynder
29. marts 2007 - 08:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

intet skærm billede

har lige købt nyt bundkort men når jeg starter min computer på kommerder intet skærm billede hvad kan det være?
Avatar billede kimley Nybegynder
29. marts 2007 - 08:45 #1
er driveren installeret?
Avatar billede jps6kb Novice
29. marts 2007 - 08:47 #2
Okay, de åbenlyse.. du har selvfølgelig tjekket kablet og at skærmen er tændt.

Hvis du har et onboard grafikkort samtidig med et indstikskort, så sørg for at skærmen sidder til den, og ikke den på bundkortet.
Håber det hjalp.
Avatar billede kimley Nybegynder
29. marts 2007 - 08:49 #3
Hvis du har kørt den cd der hører med et bundkort og du har den seneste driver til skærmkort så kan det tænkes dit skærmkort er røget eller også det ikke sidder helt i slottet på bundkort. Hvad med skærm klikker den op og går ud igen?
Avatar billede jps6kb Novice
29. marts 2007 - 08:52 #4
Er vi enige om, at der slet ikke kommer noget når du starter PC'en? Der er på intet tidspunkt billede på skærmen lige fra du tænder.. Korrekt?
Avatar billede kimley Nybegynder
29. marts 2007 - 08:54 #5
Hvis du har en anden pc så tjek skærmen på den og hvis du har seperat skærmkort kan det også tjekkes på en anden pc..Så har du da udelukket dem for fejl.
Avatar billede morten-bork Nybegynder
29. marts 2007 - 10:10 #6
jps6kb nej er kommer ikke noget billede på skærmen på noget tidspunkt og der er heller ikke et onboars grafikkort, har også prøvet at selle skærmen til en anden pc der virker den.
Avatar billede jps6kb Novice
29. marts 2007 - 10:34 #7
Hvad er det for et bundkort?
Avatar billede morten-bork Nybegynder
29. marts 2007 - 10:45 #8
AB9, Intel P965, GLAN, 8 Channel Surround,
SATAII RAID, OTES Passive NorthBridge cooling, Dual DDR2-800,
LGA775 - Core 2 Duo Supported
Avatar billede morten-bork Nybegynder
08. december 2007 - 19:06 #9
lukker