Avatar billede c-sharp Nybegynder
27. marts 2007 - 11:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gemme data uden at reloade klientsiden

Jeg har brug for at gemme en værdie fra en tekstboks i en session, dette skal ske når en bruger trykker på en knap, Men klient siden må ikke reloades! Kan jeg gøre det på en nem måde, uden at skulle til at rulle det helt store AJAX framework ud?
Avatar billede neoman Novice
27. marts 2007 - 12:37 #1
Man kunne vel vha. JS lægge værdien ind i en cookie på clienten, og samle den op senere når værdien skal bruges i session
Avatar billede c-sharp Nybegynder
27. marts 2007 - 13:09 #2
Jeg tænkte mere noget i retning af at bruge ICallbackEventHandler eller noget ligende. Nogle der har et eksempel på det?
Avatar billede c-sharp Nybegynder
11. april 2007 - 06:11 #3
Min løsning blev baseret på ICallbackEventHandler og virker nu :-)