Avatar billede casper-v Nybegynder
26. marts 2007 - 15:13 Der er 1 kommentar

Googletoolbar1.dll - fejlmelding og Explore virker ikke

Jeg kan ikke åbne min InterNet Explore da der kommer et Popup som siger at der er en fejl ved googletoolbar1.dll og derfor lukket programmet.
Jeg køre med Windows XP.
Har prøvet at download googletoolbar igen men har ikke hjulpet. Dette gjore bare at fejlmelding skiftede fra googletoolbar2.dll til googletoolbar1.dll
Har søgt via windows "Søg" og kan ikke finde denne .dll file.

Nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre!
Avatar billede amite Mester
31. marts 2007 - 13:39 #1
Den ligger dll'erne i:
c:\program files\google\