Avatar billede janemil Nybegynder
26. marts 2007 - 11:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Google analytics gider ikke tælle IE

https://www.lb.dk/analytics.jpg

Af en mærkelig grund gider google ikke tælle mine IE hits med.
Har 3 andre selskaber magen til som virker.

Har dette i frameset
<script src="https://ssl.google-analytics.com/urchin.js" type="text/javascript">
</script>
<script language="javascript" type="text/javascript">
_uacct = "UA-1473110-6";
urchinTracker();
</script>

Og i 2 sider på hjemmesiden.

Har ingen filtre og den slags.

Nogen forslag til hvad det kan skyldes?
Avatar billede janemil Nybegynder
26. marts 2007 - 11:20 #1
Avatar billede madx Nybegynder
26. marts 2007 - 13:31 #2
Googlescriptet skal findes på alle sider i strukturen, ikke dit frameset dvs. alle sider du kalder ind i framesettet via menu

Problemet har næppe med IE at gøre
Avatar billede janemil Nybegynder
26. marts 2007 - 13:35 #3
>Googlescriptet skal findes på alle sider i strukturen
Den skal jo kun være i de sider man vil tælle med.

Og den tæller jo fint de andre browsere.
Avatar billede madx Nybegynder
27. marts 2007 - 08:57 #4
selvfølgelig, men det var jo ikke lige til at vide.... ;-)

uanset hvad dit formål med GA er, så ville jeg teste på det, indtil jeg så at den også tog IE-trafikken korrekt

umiddelbart se det ud til at scriptet ikke aktiveres der hvor det ligger nu, når browseren er en IE - tjaaa, det lyder underligt, men det er vel det vi sidder og ser på?
Avatar billede janemil Nybegynder
27. marts 2007 - 09:47 #5
>uanset hvad dit formål med GA er, så ville jeg teste på det, indtil jeg så at den også tog IE-trafikken korrekt

Men det er jo det jeg har gjort en uge. Derfor jeg spørger her fordi jeg ikke fatter hvorfor de ikke er med.

>selvfølgelig, men det var jo ikke lige til at vide.... ;-)
https://www.lb.dk/analytics.jpg

>men det er vel det vi sidder og ser på?
Ja håber det kan løses. Ellers er min stat ikke så meget værd.

Takker for dine forslag.
Avatar billede janemil Nybegynder
10. april 2007 - 09:31 #6
.