Avatar billede learner Praktikant
25. marts 2007 - 18:56 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan kommer man ind på google igen?

Hejsa, jeg har en del hjemmesider efterhånden og stort set alle mine sider blev fjernet i dec 06 og det har været sådan siden. Æv æv :o(

Jeg ved ikke præcist hvorfor mine sider røg ud, men jeg var nok lidt for kreativ + havde et par fejl på nogle sider.

Jeg har lavet mine bedste sider sådan at de ikke får links fra mine andre sites længere. + fjernet alt det kreative seo halløj + afmeldt alt automatisk linkbytte til siderne. + forbedret indholdet og fjernet alle opfordringer eller lokkemidler til at klikke på reklamer. Med andre ord, jeg er nærmest blevet hellig vil jeg mene. Og jeg fokuserer nu mere på at lave noget godt indhold.

Jeg har bedt google pænt om at genoptage de af mine sider som er allerbedste. Men jeg får ingen svar tilbage og nu er der gået over en måned.

Her er nogle af mine bedste sites som er fjernet:
http://www.huggernet.dk
http://www.rejseagenten.dk
http://www.autoophug.nu

Mine spørgsmål er:

1) Hvordan kan google regne ud hvilke sider der er mine sider? Er det ip adressen? er det domænet? er det whois, den slår op? hvordan dælan kan den vide at det er mine sider. Det eneste de næsten alle har til fælles, er at der er mine adsense reklamer på dem.

2) Hvordan kontakter man google? Kan man ringe til en dk afdeling?

3) Er der eventuelt noget jeg kan have overset på mine sider, som kan overtræde googles retningslinier? Fx har jeg enkelte steder onclick="vis noget tekst". Jeg bruger os stadig url's redirect i htaccess så søgeordet står i url'en. Men det er da ikke en overtrædelse, er det?

4) Ville det hjælpe at lave google sitemap halløj?

På forhånd mange tak for hjælpen :O)
Avatar billede learner Praktikant
25. marts 2007 - 19:01 #1
ov lige en tilføjelse: i dagene op til at mine sider røg af google havde mine sider nedetid i ca et døgn pga jeg flyttede alt over til ny host. Og alle siderne røg samtidig. og ja, jeg har stadig nogle sider, som ikke har specielt godt indhold endnu, fx gratisantivirus.dk Men jeg forstår bare ik at det skal gå ud over alle mine sider.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
25. marts 2007 - 19:24 #2
1) IP-adressen har noget at sige med pagerank, men jeg tror ikke det har indflydelse på dit problem

2) Du kontakter dem her: https://www.google.com/webmasters/tools/reinclusion?hl=da
Men husk at læse det hele

3) Ved jeg ikke

4) Tvivler jeg meget på
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
25. marts 2007 - 22:06 #3
Du kan iøvrigt bruge dette værktøj http://www.selfseo.com/google_ban_tool.php til at chekke hvilke sider det er galt med.....
Avatar billede learner Praktikant
31. marts 2007 - 12:28 #4
Underligt jeg har slet ikke fået at vide at der var nye indlæg i denne tråd. hmmm mærkeligt.

Nå, men tak for dine indlæg eric-pedersen, jeg vil gennemlæse det grundigt og prøve.

Jeg sidder faktisk netop nu og lukker de sider som har for lidt eller for dårligt indhold. Det må os hjælpe på det. Tror du ik?

Jeg kan stadig ik forstå hvordan de genkender mine sider. Mange ligger selfølgelig på samme IP, og der findes mine adsense reklamer med mit ID på dem. Er der andre ting som google kan fokusere på? Fx kunne bot'en slå op i whois og tjekke om siderne tilhører én der hedder "mit navn." Nej vel?
Avatar billede learner Praktikant
27. november 2008 - 01:18 #5
svar
Avatar billede learner Praktikant
27. november 2008 - 01:21 #6
Jeg lukker denne tråd nu, men er der nogen som har nogle gode råd så vil jeg stadig gerne have dem, for mine sider er stadig blacklistet af google selvom jeg har prøvet altmuligt
Avatar billede keysersoze Guru
27. november 2008 - 17:51 #7
hvis ikke du allerede har været der så tag et smut forbi amino.dk - de kender nok nogle fif.
Avatar billede learner Praktikant
27. november 2008 - 23:40 #8
okay :o) det vil jeg prøve