Avatar billede neo!!! Nybegynder
29. maj 2001 - 23:50 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Oversæt

Jeg skal hurtigt bruge et sted hvor jeg kan oversætte fra dansk til engelsk.... Please skynd jer!!!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. maj 2001 - 23:55 #1
Det kan jeg da gøre - bedre end enhver maskine :)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
29. maj 2001 - 23:56 #2
1. forkert kategori...

2. Der findes såvidt jeg ved ingen websites som kan oversætte direkte fra dansk til engelsk eller omvendt, men kom med den tekst der skal oversættes så vil jeg med glæde prøve..

3. Sæt dine POINT NED! når (hvis) du accepterer et svar så lav et svar selv og tag de 200 tilbage, spørgsmålet er ikke mere værd..
Avatar billede jespernaur Nybegynder
29. maj 2001 - 23:57 #3
Hvornår lærer folk at det er bedre at kunne fremmedsproget selv???
Avatar billede neo!!! Nybegynder
29. maj 2001 - 23:59 #4
jeg skriver lige det ind det er 2 sider så kan du få nogle point for at oversætte det.. Hvis du vil
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
29. maj 2001 - 23:59 #5
Det ved jeg ikke, og hvornår lærer folk at de ikke bare skal smide om sig med pointsne?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
30. maj 2001 - 00:00 #6
Lav hellere et link til en tekstfil et sted..
Avatar billede makse Nybegynder
30. maj 2001 - 00:00 #7
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. maj 2001 - 00:03 #8
Venstre spalte på http://www.sofie.jacobsen.org bliver til dette på linket
http://www.tranexp.com:2000/InterTran - I højre spalte kan I se hvad
jeg mener er liiiiidt bedre engelsk :)

I is called [Sofie]. I am 4 [år]
aged. I\'ve straight got a
[lillebror]. He is called [Anders]
and is highly [sød].

I goes to kindergarten,
catching mine ancestor
works, and the is called
\"[Børnehuset] [Pilehytten]\".

          Family

I\'ve a father, a mother, 12
the cousins and cousins,
and a lot of several.

          I lover

I lover Bananas to
[pyjamas], [Rasmus] [Klump], and
  my cat.

        Question

Answer at mine question.

          Various

My 2 [års] birthdate
Here resides i
Friends
Avatar billede makse Nybegynder
30. maj 2001 - 00:06 #9
03 i engelsk. :)
Avatar billede neo!!! Nybegynder
30. maj 2001 - 00:08 #10
Til thoeger_poertner: hvordan skal jeg lave et link, filen ligger på min computer.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
30. maj 2001 - 00:14 #11
vælg hele din tekst, tryk ctrl + c og sæt markøren i tekst boksen på http://www.tranexp.com:2000/InterTran og tryl ctrl + v og tryk Translate
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. maj 2001 - 00:18 #12
\"Jeg vil gerne have et glas vand\" -> \"I\'ll gladly orchard a glass of water\"

ok ok - den tilbyder nogle valgmuligheder i stedet for frugthave.... men hvis
man ikke kender det ene af sprogene er det jo ret ligegylidgt....
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
30. maj 2001 - 00:20 #13
ericjacobsen, hvem fanden har oversat det?
Avatar billede makse Nybegynder
30. maj 2001 - 00:21 #14
http://www.tranexp.com:2000/InterTran
hej jeg hedder kurt.
hvad hedder du?

Bliver til

hey i is called [kurt].
what is called you
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. maj 2001 - 00:22 #15
Ja, det er tranexp.... Bedre end ingenting....men kun ganske ganske lidt...

Skal vi have de sider oversat i aften, neo?
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
30. maj 2001 - 00:24 #16
ystävällinen iltapäivä. I-KIRJAIN on. hed Jonas. I-KIRJAIN näyttää tuo tuo evä kieli on. kohtalon.
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
30. maj 2001 - 00:29 #17
Er der nogle der gider at finde fejl i dette:

Ystävällinen iltapäivä. Minun nimi on. Jonas ja i-kirjain [upcoming] -sta maailmankaikkeus. Tämä \"bill\" on. hed intertran ja it on. ericjacobsen tuo on. sisäinen herrasmies tuo has näyttää minua missä tuo upcoming -sta. I-KIRJAIN tunnettu ei mikään läheisyydessä it on. compiled ystävällinen tosi uskottava, milloin i-kirjain ei mikään can olla evä.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
30. maj 2001 - 00:31 #18
hvad er det? finsk?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. maj 2001 - 00:32 #19
Der står vel bare

Affabel eftermiddag. Mig benævnelse [oven på]. [[Jonas]] og [jeg]-en [[kommer]] af alt. Indeværende
\"[nota]\" [oven på]. [[hed]] [[intertran]] og oplag [oven på]. [[ericjacobsen]] at [oven på]. indre mand at [har]
display mig der hvor at [kommer] af. JEG-EN bekendt ikke omkring oplag [oven på]. [kompileret]
affabel indtrængende trolig, hvor [jeg]-en ikke [kunne] bekendt [fins].

(tranexp den anden vej he he)
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
30. maj 2001 - 00:34 #20
ericjacobsen, nops. det er finsk
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
30. maj 2001 - 00:39 #21
jeg vandt..
Avatar billede neo!!! Nybegynder
30. maj 2001 - 00:46 #22
til erikjacobsen: Ja jeg skal bruge det i morgen klokken 10:10... Jeg har et problem
Avatar billede hotpop Novice
31. maj 2001 - 21:12 #23
Avatar billede hotpop Novice
31. maj 2001 - 21:14 #24
eksempel:
Goddag. Mit navn er Hotpop. Hvad hedder du?
Bliver til:
Good afternoon. My name is [Hotpop]. What is called you?

Avatar billede hotpop Novice
02. august 2001 - 08:43 #25
Takker for point :)