Avatar billede kaj-h Nybegynder
24. marts 2007 - 12:45 Der er 3 kommentarer

Kan ikke installere IE7-DK?

Jeg har lige købt en ny bærbar computer med Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005 som styresystem. Jeg får den startet op og vælger Danmark og dansk og alt det man skal. Men der er IE6 installeret på den, men jeg har fra den tidligere vænnet mig til Internet Explorer 7, så jeg går ind på Microsofts hjemmeside og henter den. Men når jeg vil installere filen jeg har hentet får jeg denne besked: Denne installation understøtter ikke operativsystemets nuværende sprog. Jeg kan ikke installere den danske, men den engelske kunne jeg installere uden prblemer. Hvorfor går det galt med den danske udgave?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2007 - 12:56 #1
Prøv at hente den via windows update
Jeg mener det er den engelske der skal hentes....
Avatar billede ierikk Nybegynder
24. marts 2007 - 13:07 #2
jeg har samme Windows, det er ikke mulig at installere den danske ver. som john stigers skriver
jeg har netop lagt Vista ind, der kører IE7 fint
Avatar billede vejmand Juniormester
17. april 2007 - 04:50 #3