Avatar billede scopionius Nybegynder
23. marts 2007 - 22:11 Der er 3 kommentarer

2 skærme samtidig

Vi er 2 som sidder på samme kontor med hver vores trådløs computer. Kan det lade sig gøre at vi begge sidder og arbejder i samme dokument på hver sin skærm og foretage rettelser som den anden part kan følge med i?
Dette i stedet for at vi sidder ved samme skærm og skal lave arbejdet på èt fælles dokument.

Det kunne for den sags skyld også være en hjemmeside (danmarkskort fra krak) hvor vi så begge kunne sidde og følge med i hvad den anden laver af korrektioner i forbindelse med f.eks indtegning af byer, ruter osv. Den anden skulle så kunne tilføje rettelser som modparten ville kunne se osv.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
23. marts 2007 - 22:19 #1
Google Docs kan - det er gratis: docs.google.com :)
Avatar billede scopionius Nybegynder
01. april 2007 - 11:48 #2
Ok jeg prøver. vil du have point?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
01. april 2007 - 16:01 #3
et godt råd:
vent med at give point til du er helt sikker på at det virker som forventet :)

/psycosoft-funware