Avatar billede nicolaib Praktikant
23. marts 2007 - 13:47 Der er 1 løsning

Favoritliste over spørgsmål og artikler.

Så vidt jeg kunne gennemskue bør man lægge sine forslag til Eksperten.dk herinde. Så her kommer et.

Ville det ikke være en idé at kunne gemme en favoritliste over spørgsmål eller artikler, på ens konto. I stil med muligheden på Youtube.
Kan man måske det allerede?

-------------------------------------------------

Arne_v har skrevet:

ideen er iøvrigt udmærket

du kan se hvilke artikler du har betalt for under konto og point regnskab

men spørgsmål er lidt mere sværere at holde styr på - ganske vist har konto
en oversigt over spøegsmål man deltager i, men den kan hurtig blive lang

då kan du naturligvis bookmarke, men hvis man bruger flere forskellige
PC'ere, så er det heller ikke optimalt

jeg kan godt se fordele ved ideen - og som sideeffekt giver det mulighed
for at se hvad der kommer på flest favoritlister
Avatar billede nicolaib Praktikant
29. maj 2007 - 00:08 #1
lukker