Avatar billede aachamp Nybegynder
22. marts 2007 - 17:33 Der er 13 kommentarer

Landskamp paa loerdag

Hvis man pt sidder i Holland og meget gerne vil se fodbold paa loerdag, hvad goer man saa. Jeg skal bare se den kamp.

For at kunne se sputnik skal man desvaerre sidde i Danmark aabenbart.

Jeg har lige modtaget foelgende mail fra TV2 Danmark:

Kære xxx,

Du kan kun se fodboldkampen på Sputnik såfremt du er bosat i Danmark. Og tilgår Sputnik fra en dansk lokation. Endvidere kræver det at du har minimum et basis abonnement.

Er der ikke nogen der kan give lidt assistence her. Skal jo se den kamp
Avatar billede chrolle Nybegynder
22. marts 2007 - 17:38 #1
du kan prøve tvnor.org men er ikke den bedste kavilet...
Avatar billede aachamp Nybegynder
22. marts 2007 - 17:42 #2
Sidder lige og kigger paa signalet, men det ligner ikke at de sender landskampen. Er der andre steder man kan traekke tv2 signalet fra
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2007 - 17:50 #3
Med StreamTV burde det kunne lade sig gøre: http://www.streamtv.dk/
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2007 - 17:52 #4
Fandt godt nok dette i deres FAQ:
Dansk ISP ?

Vi kan levere StreamTV til næsten alle danske IP-adresser, men kravet er, at din ISP skal være forbundet direkte til os (Optimal Stream) eller en af vores samarbejdspartnere. Du kan teste dette ved at prøve StreamTV. Virker det, er det i orden. Virker det ikke, kan det være fordi din ISP ikke er forbundet direkte til os eller en af vores samarbejdspartnere. Virker det ikke, vil vi anbefale at du kontakter vores Support-afdeling.

Men prøv at sende dem en mail hvis ikke det virker. Du kan teste gratis i 3 dage.
Avatar billede aachamp Nybegynder
22. marts 2007 - 17:57 #5
Ja den besked fandt jeg ogsaa
Avatar billede aachamp Nybegynder
22. marts 2007 - 17:59 #6
Faar en fejlmeddelelse naar jeg forsoeger at starte StreamTV om at man skal bruge en dansk IP
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2007 - 18:57 #7
OK - men du kan jo prøve at skyde en mail afsted til deres support....
Avatar billede kox Nybegynder
22. marts 2007 - 19:21 #8
ved ikke om kvaliteten er iorden, og om du får f.eks. lyden med, men hvis du får en person med en ordentlig motherfucker af en internetforbindelse i Danmark til at melde sig til, kunne du jo via hjælp og support oprette en forbindelse til hans skrivebord og se kampen den vej.
Det er da et forsøg værd hvis intet andet virker.
Avatar billede nva Praktikant
23. marts 2007 - 08:46 #9
Du kan via google finde en dansk proxy og bruge den i dine lan-indstillinger, så du ser ud til at logge på fra Danmark. Det kan dog være svært at finde en du har adgang til ;)
Avatar billede aachamp Nybegynder
23. marts 2007 - 11:18 #10
nva.

Det er lidt sort for en som mig, det du beskriver. Betyder din smiley at det er umuligt eller hvordan. Sidder paa et universitet, saa det er begranset hvad jeg kan rode med i min egen forbindelse
Avatar billede nva Praktikant
23. marts 2007 - 11:56 #11
Hvis du ikke har lov til at ændre i 'funktioner-internetindstillinger-forbindelser-Lan indstillinger' så kan det ikke lade sig gøre. Men ellers var min smiley kun ment som at det kan være ret svært at finde en dansk proxy, der er åben for at du kan køre på den, men har du lov til at ændre proxy'en kan det lade sig gøre, hvis du altså kan finde en åben dansk proxy.
Avatar billede aachamp Nybegynder
23. marts 2007 - 12:11 #12
Umiddelbart kan det godt lade sig goere at indskrive en adresse og et port nummer i LAN instillingerne. Men hvordan man finder en dansk proxyserver har jeg ingen anelse om.
Avatar billede nva Praktikant
26. marts 2007 - 08:00 #13
Nu er det jo for sent mht. landskampen, men du kan jo forberede dig til en anden gang ved at søge på google med http://www.google.dk/search?hl=da&q=anonymous+proxies+list&meta=  og se om du kan finde nogen danske du må køre på.