Avatar billede rtkprtkp Nybegynder
21. marts 2007 - 20:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Lille vindue, når ejg åbner genvej

Ja sagen er sådan at mine forældre hader når, de skal åbne en genvej feks til bgbank, at det så kommer et lille vindue op i stedenfor et vindue der fylder hele skærmen, (normalt)

Hvad kan ejg gøre for at n internet genvej, bliver i alm skærm størrelse?!

Vh rtkprtkp
21. marts 2007 - 20:32 #1
Start én IE InternetExplorer
Træk i hjørnerne til ønsket størrelse - ikke maximer funktionen.
Hold venstre SHIFT nede og SAMTIDIG klikke på [X] i hjørnet for at lukke IE.

Så burde den huske denne størrelse hver gang...

Prøv det ...
Avatar billede rtkprtkp Nybegynder
21. marts 2007 - 20:33 #2
hov, sorry pga hurtigheden, (ejg= jeg)

retter lige en linje.

Hvad kan jeg gøre for at min internet genvej bliver i alm skærm størrelse?

/ Rtkprtkp
21. marts 2007 - 20:33 #3
Avatar billede rtkprtkp Nybegynder
21. marts 2007 - 20:34 #4
dr1-->

IE?
Avatar billede rtkprtkp Nybegynder
21. marts 2007 - 20:41 #5
dr1.
Du må meget undskylde.

men jeg aner simpelhen ikke hvordan jeg giver jer brugere som har svaret mig med den korrekte svar point.! .
har ikke fundet ud af det endnu, har prøvet mig frem, og frem, fortæl mig lige hvordan jeg gør. også går jeg igang med at acceptere svarene.
Avatar billede rtkprtkp Nybegynder
21. marts 2007 - 20:46 #6
jeg så lige jeg havde accepteret nogle svar, men jeg kan ikke huske hvordan jeg gør?
Avatar billede rtkprtkp Nybegynder
21. marts 2007 - 21:23 #8
tak
Avatar billede rtkprtkp Nybegynder
21. marts 2007 - 21:32 #9
dr1
21. marts 2007 - 21:49 #10
Ping..

(Det var et [svar]...)
Avatar billede rtkprtkp Nybegynder
21. marts 2007 - 22:07 #11
har også fundet ud af det med genvejen,
tak for hjælpen.
og ja jeg skal nok få orden på alle mine oprettede spørgsmål. :)

/ rtkprtkp