Avatar billede leif Seniormester
20. marts 2007 - 15:45 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Rapport over ACL

Hej,

Det kan sagtens være der er noget standard jeg kan bruge, men har ikke fundet det.

Jeg har behov for en oversigt over hvilke Databaser personen har adgang til enten igennem at personen står direkte på ACL listen eller igennem et Gruppemedlemsskab

Kender du til noget jeg kan bruge ?

På forhånd tak

/Leif
Avatar billede leif Seniormester
20. marts 2007 - 15:48 #1
Jeg fandt Catalog databasen, men der er ikke opdateret og ikke klar nok i sit view, da den ikke viser mig dem som er igennem et Gruppemedlemsskab
20. marts 2007 - 16:24 #2
Du kan få en liste over gruppemedlemskaber pr. bruger ved at gå ind i det skjulte view ($ServerAccess) i names.nsf på serveren. Hold Ctrl+Shift nede og klik så på View - GoTo.. inde i databasen.
Avatar billede mmmtm Nybegynder
20. marts 2007 - 17:21 #3
Avatar billede leif Seniormester
31. marts 2007 - 13:10 #4
mmmtm -> Gider du smide et svar ?
Avatar billede leif Seniormester
31. marts 2007 - 13:11 #5
Det blev til en fra openntf.org, kan ikke lige huske hvilken da den ligger på en maskine jeg ikke har adgang til lige nu
Avatar billede mmmtm Nybegynder
31. marts 2007 - 23:10 #6
Så skidt pyt da. Og god påske !
Avatar billede leif Seniormester
31. marts 2007 - 23:27 #7
Jeg tvinger ingen ! :-)