Avatar billede kylvis Nybegynder
20. marts 2007 - 12:48 Der er 2 kommentarer

Problemer i den nye explorer

Hej,

Jeg bor i et muslimsk land, hvor specifikke sider ikke er tilladt og derfor bliver blokerede.... Jeg kender til programmer, som man kan downloade og på den måde får adgang, f.eks. Nitro Web Accelerator.... MEN, jeg synes det er et dårligt program, som nedsætter hastigheden på nettet med mindre man forringer billedvisningskvaliteten så meget, at det er for ringe!

Findes der andre muligheder? - Altså enten andre programmer man kan downloade eller kan man åbne porte i routeren for at tillade denne trafik til visse websteder?

I øvrigt fungerer skype og Bearshare også enormt dårligt hernede og tænkte på at jeg behøver at åbne porte til disse programmer?

Hvordan åbner jeg porte i så fald? - Har hørt at det letteste er at lære sig at åbne portene manuelt i kommandoprompten. På længere sigt skulle det i hvert fald være lettere.....

Desuden har jeg problemer med at komme ind på visse enkelte sider i den nye version af explorer (version 7) - det er vist nok en script fejl! Hvordan rettes deT??

På forhånd tak for hjælpen.

Ps. Skal jeg gøre noget ved "port scan attack" som popper op af og til?? Eller skal jeg bare lade den være. Går ud fra at det bare er en medd. som vises fordi et port scan attack er blevet afvist og opsnappet af firewallen eller fordi porten var stealth....

Pps. Alle mine porte under 1024 er i øvrigt "grønne" - stealth pt!
Avatar billede Slater Ekspert
20. marts 2007 - 12:50 #1
Avatar billede snowball Novice
20. marts 2007 - 13:45 #2
kylvis: En anden gang bedes du venligst huske, at der skal gå mindst 7 dage inden du må oprette det samme spørgsmål igen fordi der ikke er kommet svar. Luk derfor venligst http://www.eksperten.dk/spm/768278 ved selv at lave et svar som du så accepterer.

http://www.eksperten.dk/regler.phtml punkt 2.1.11

Snowball / CoAdmin