Avatar billede hedemann Nybegynder
19. marts 2007 - 22:06 Der er 3 kommentarer

Opsætning af SQL Server Management Studio Express til ISP

Hej

Jeg mangler lidt hjælp til opsætning at min SQL Server Management Studio Express således at jeg kan arbejde med databaser hos min ISP - så hvis der er nogle der kan hjælpe mig vil jeg glad
Avatar billede driis Nybegynder
19. marts 2007 - 22:25 #1
Det kræver at din ISP åbner op i firewall'en, således at du kan tilgå serveren på port 1433. Alt efter hvem din udbyder er, er det ikke sikkert, at dette kan lade sig gøre.
Avatar billede hedemann Nybegynder
19. marts 2007 - 22:39 #2
Det vil jeg tro at der er, idet det er dem der har forslået at benytte SQL 2005 :-)
Avatar billede driis Nybegynder
20. marts 2007 - 18:53 #3
Din SQL Server bliver hostet hos dem, ikke ? Så skal du blot bede dem om at åbne på port 1433, og have oplyst hvilken IP du skal tilgå serveren på. IP'en taster du blot ind i Management Studio sammen med dit brugernavn og adgangskode; og så har du adgang.