Avatar billede lhawk Nybegynder
19. marts 2007 - 19:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åbne i nye vinduer

Hej
Et hurtigt spørgsmål.
Hvordan får man et link til at åbne i et nyt vindue og et andet link til at åbne i endnu et nyt vindue?
Jeg kender godt "target=_blank". Den åbner første link fint i nyt vindue, men næste link bliver åbnet i samme. Jeg vil have nye vinduer hele tiden.
På forhånd tak.
Avatar billede roenving Novice
19. marts 2007 - 21:48 #1
Hvad mener du ?-)

-- vil du åbne flere vinduer ad gangen, eller vil du bare sikre, at der hele tiden kommer et nyt vindue, så et evt. tidligere ikke overskrives ?o]

target="_blank" skulle meget gerne blive ved med at skabe nye vinduer ...
Avatar billede lhawk Nybegynder
20. marts 2007 - 00:20 #2
Jeg mener at tidligere ikke skal overskrives.
Jeg har lavet en simpel side, som jeg selv bruger som linkside. Problemet er at når jeg bruger target="_blank", så skaber den ikke nye vinduer, men overskriver.
Avatar billede lhawk Nybegynder
20. marts 2007 - 00:28 #3
"_blank" fungerer fint. Havde fået sat " forkert og bare kopieret derudaf.:-)
Skriv et svar og du får points....
Avatar billede roenving Novice
20. marts 2007 - 00:30 #4
Oki '-)
Avatar billede roenving Novice
20. marts 2007 - 21:48 #5
-- og tak for point ;~}