Avatar billede djmoose Nybegynder
19. marts 2007 - 11:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

RSS reader som startside

Kan man få en ordentlig RSS reader som startside. Kunne godt tænke mig at når min explorer åbnede så var der en oversigt over de tilmeldte feeds jeg har valgt.

Jeg kører FireFox
Avatar billede swiatecki Novice
19. marts 2007 - 11:58 #1
Brug netvibes :) - det er en startside-side, hvor man kan tilføje RSS feeds til :)

Bruger det selv og er utrolig glad for det :)
Avatar billede swiatecki Novice
19. marts 2007 - 11:58 #2
netvibes.com hehe
Avatar billede djmoose Nybegynder
19. marts 2007 - 12:38 #3
Skriv som svar.

Ved du hvordan man gør den som sin standard, således at når jeg trykker på RSS, XML rundt omkring, så er det til netvibes den bliver tilføjet. Lige nu åbner den FireFox Live RSS Feader
Avatar billede swiatecki Novice
19. marts 2007 - 16:35 #4
Nej det ved jeg desværre ikke, men kan da skrive til dem og spørge :) er dansk oversætter for dem  ;)