Avatar billede haans Nybegynder
19. marts 2007 - 11:21 Der er 5 kommentarer

Grafik lagt på øverst kant af browser

Hej

Jeg vil gerne lægge grafik, klinet op af den øverste kan i browseren som det er gjort i http://www.bruunsgalleri.dk/.

(jeg ved godt den er lavet i flash, men tror den er importeret til dreamweaver)

jeg har prøvet forskellige ting, men det er ikke lykkes.

Tak

Hilsen

Hans
Avatar billede dottie Nybegynder
19. marts 2007 - 11:55 #1
Har du prøvet med
<body topmargin="0">

Hilsen
Dottie
Avatar billede haans Nybegynder
19. marts 2007 - 22:47 #2
Hej Dottie

tak for hjælpen. du får 30 point. men er dit nok at jeg skriver det, eller hvordan skal man ellers tilkende give det.

hilsen

Haans
Avatar billede dottie Nybegynder
19. marts 2007 - 23:36 #3
Jamen så lægger jeg et svar, så får du mulighed forneden på siden til at tildele point.
Jeg siger mange tak for point.

Med venlig hilsen
Dottie
Avatar billede dottie Nybegynder
19. marts 2007 - 23:37 #4
næeh, det blev kun en kommentar :-)
Men dette er et svar!
Avatar billede dottie Nybegynder
19. marts 2007 - 23:46 #5
Men synes du ikke, at du selv skal beholde de halve af pointene?
Dette er et let spørgsmål og burde ikke give mere end 15 point.