Avatar billede md_craig Nybegynder
19. marts 2007 - 09:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SQL Server 2005 Express, 4 GB pr. database eller samlet?

Jeg syntes ikke lige jeg har kunne læse det tydeligt nogen steder hvad der egentlig ligger i de 4 GB som er maks datatakapasitet for SQL Server 2005 Express...

Snakker man her pr. database man opretter, så man godt kan have 2 x 3 GB Databaser?
Eller er det totalt set så en database på 3 GB + en på 1 GB vil nå topen?

Jeg har altid gået lidt ud fra det sidste, men er blevet i tvivl da jeg ikke kunne finde noget der indikerede det ene eller det andet sort på hvidt...

Meget gerne et link til hvor det står klart og tydeligt hvis nogen har det?
Avatar billede terry Ekspert
19. marts 2007 - 10:34 #1
I'm sure it is 4Gb for each database, not total
Avatar billede terry Ekspert
19. marts 2007 - 10:36 #2
-- 4 GB maximum database size. No one database in Express can be larger than 4 GB, but there is no limit on the number of databases you can use in Express.
Avatar billede terry Ekspert
19. marts 2007 - 10:36 #3
http://searchsqlserver.techtarget.com/tip/1,289483,sid87_gci1082707,00.html